TJO Konsultatsioonid

Väike-Paala 1, 11415 Tallinn
Tel 665 9525
Faks 665 9521
info[at]tjo dot ee

Otsi:
EST ENG RUS

Login
Kasutajanimi:
Parool:
Unustasid parooli?
Registreeru

  Uudised

Uudiste arhiiv



Firmast

Konsultatsioon

Koolitus

Kasulik info

Uudised

Eesti Standardikeskus kutsub koolitusele: Klientide rahulolu ja kaebuste vältimine


 

TJO Konsultatsioonide konsultant Tauno-Jussi Onoper viib 20.veebruaril Eesti Standardikeskuses läbi Klientide rahulolu ja kaebuste vältimise koolitust.

Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele juhised kliendile antud lubaduste ja kaebuste käsitlemise süsteemi väljaarendamiseks ning rahulolu-uuringute süsteemseks läbiviimiseks lähtudes standardites ISO 10001, ISO 10002, ISO 10003 ja ISO 10004 esitatud juhistest.



Koolituse lühitutvustus:

Koolituse käigus tutvustatakse standardites ISO 10001, ISO 10002, ISO 10003 ja ISO 10004 esitatud juhiseid. Nende järgimine aitab kaebusi vältida. Kui kliendid peaksid siiski kaebama, siis selgitatakse, kuidas kaebused professionaalselt lahendada.

Kokkuvõttes aitavad juhised tagada klientide kõrge rahulolu nii lubaduste andmise kui ka kaebuste käsitlemise protsessiga ning sellega organisatsiooniga laiemalt.

Lõpuks käsitletakse seda, kuidas saada objektiivset tagasisidet klientide rahulolu kohta, kuidas seda analüüsida ja töös kasutada. See aitab tooteid-teenuseid.

Kogu info koolitusteemade, hinna ja ka registreerimise kohta leiad siit.

Kui tekib sisulisi küsimusi või on soov hoopis uurida ettevõttesiseste koolituste ja nõustamiste kohta, siis võtke meiega ühendust tel 665 9525 või siin .