TJO Konsultatsioonid

Väike-Paala 1, 11415 Tallinn
Tel 665 9525
Faks 665 9521
info[at]tjo dot ee

Otsi:
EST ENG RUS

Login
Kasutajanimi:
Parool:
Unustasid parooli?
Registreeru

  Uudised

Uudiste arhiiv



Firmast

Konsultatsioon

Koolitus

Kasulik info

Uudised

Kvaliteedijuhi arenguprogramm 2006/2007 lõpetas!


Olles kohtunud vägagi erinevate ettevõtetega ning näinud nende toimimist, oleme täna veendunud, et ikkagi on laialdaselt levinud ettekujutus ja arusaam, et kvaliteedijuhi rolliks ning põhilisteks töökohustusteks on pelgalt uuenduste sisseviimine protseduurilistesse dokumentidesse, vajalike tõendusdokumentide kogumine, reklamatsioonide käsitlemine ja auditite korraldamine, st olemasoleva juhtimissüsteemi tööshoidmine.
Et muuta seda arusaama ning võimaldada kvaliteedijuhtidel keskenduda süsteemi arendamisele, käivitasime kaks aastat tagasi kümnest seminarist koosneva koolitustsükli, mis aitab kvaliteedijuhtidel oma oskusi arendada ning seeläbi suurendada oma tulemuslikkust juhtimissüsteemi arendamisel. Koolituste tsükkel kannab koondnimetust “Kvaliteedijuhi arenguprogramm”.



Meil on heameel teatada, et käesoleva aasta maikuu 10ndal päeval lõppes juba teine omataoline programm, mille lõpetanutele jagati välja ka vastavasisulised tunnistused.

Kvaliteedijuhi arenguprogramm 2006/2007 lõpetajad:
Marika Vaher
Liivi Viin
Annika Aljaste
Heidi Vilson
Margus Sinimäe
Henry Truu
Kaimo Sepp
Mart Uusküla
Kristel Pehk
Jaanika Alandi
Marko Leisner
Inga Tõnisson
Ralf Peterson

Osalejate poolt antud tagasiside oli positiivne ning osalejad hindasid programmi sobilikuks nii värskele kui ka kogenud kvaliteedijuhile. Õnnitleme siinjuures veelkord kõiki käesoleval aastal arenguprogrammi lõpetanuid!

Toetudes osalejate positiivsele tagasisidele käivitame septembrikuust "Kvaliteedijuhi arenguprogrammi 2007/2008" tsükli.
Arenguprogramm on mõeldud organisatsioonide kvaliteedijuhtidele ning kvaliteedijuhi rolli täitvatele juhtidele, keskastmejuhtidele ja spetsialistidele. Programmi lahutamatuks osaks on erinevates organisatsioonides kasutust leidnud praktiliste kogemuste ja lähenemisviiside edastamine ning osalejate vaheline pidev kogemuste vahetamine. Seminaride tsükkel arvestab tänapäeva kiirest elu- ja töötempost tingitud piiranguid. Seetõttu oleme vajalikud teemad mahutanud 10-le ühepäevasele seminarile, mille toimumise tihedus on reeglina 1 seminaripäev kuus. Täpsem informatsioon programmi kohta siin.
Kvaliteedijuhi arenguprogrammi uuele täispaketile ja ka eraldi seminaridele saab registreeruda siin või helistades telefonil 665 9525.