TJO Konsultatsioonid

Väike-Paala 1, 11415 Tallinn
Tel 665 9525
Faks 665 9521
info[at]tjo dot ee

Otsi:
EST ENG RUS

Login
Kasutajanimi:
Parool:
Unustasid parooli?
Registreeru

  Koolitus

TJO koolituskalender

Efektiivse tootmise edulood 2017

LEAN-tehnikate koolitusprogramm 2017 II

Kvaliteedijuhi arenguprogramm 2017 II

Tootmisjuhi arenguprogramm 2017 II

Tootmisjuhi arenguprogramm 2017 I

LEAN-mõtteviis ja levinumad tehnikad

LEANi rakendamise praktilised õppetunnid tootmisettevõttes

5S süsteem tootmisettevõttes

Lean Six Sigma Yellow Belt koolitusprogramm

Kvaliteedijuhi arenguprogramm 2017 I

ISO 22301 nõuetele vastav talitluspidevuse juhtimissüsteem

ISO 45001le vastav TTO-juhtimissüsteem

Protsesside parendamine 6 sigma abil

Lean 6 sigma Green Belt koolitusprogramm 2017 I

LEAN tehnikate arenguprogramm 2016-2017

Tootmisjuhi arenguprogramm 2016 II

Kvaliteedijuhi arenguprogramm 2016 II

Lean põhimõtete rakendamine teeninduses

Lean mõtteviis ja tehnikad kontoris

Lean põhimõtete rakendamine tootmises, lean mäng

Võtame raiskamised kontrolli alla

Tasuta koolitus: lean 6 sigma juhtidele

Tasuta koolitus: lean mäng

Mis muutub ISO 9001:2015 standardis

Mis muutub ISO 14001:2015 standardis

Riskijuhtimise sisu ja levinumad meetodid

Kvaliteedijuhi arenguprogramm 2016 I

Tootmisjuhi arenguprogramm 2016 I

Lean 6 sigma Green Belt koolitusprogramm 2016 I

Lean tehnikate arenguprogramm 2016 I

Lean 6 sigma ei ole raketiteadus

Kuidas suurendada tootmise efektiivsust

Lean'i sisu lihtsalt ja praktiliselt

Koolituse tellimine kingitusena

Soovin tellida sisekoolitusi



Firmast

Konsultatsioon

Koolitus

Kasulik info

Uudised

MUUTUSTE JUHTIMINE PROTSESSIDE ÜMBERKORRALDAMISE KAUDU


Seminar aitab saada vastused järgmistele küsimustele:

 

  • Mida peab silmas pidama ettevõtte kulutuste vähendamiseks ja kliendirahulolu suurendamiseks?
  • Kuidas viia tulemuslikult läbi protsesside kaardistamist ja analüüsi?
  • Millised on protsessijuhtimise seosed muutuste juhtimisega, kuidas tunda ära ja reageerida sise- ja väliskeskkonnast tulenevatele väljakutsetele?
  • Kuidas tagada oluliste muutuste efektiivne elluviimine ?

Teemad:

  • Muutuste juhtimise ja parendamise ideoloogiad (pideva parendamise tsükkel, BPR, kaizen versus break-through jne)
  • Kliendi arvamus- ja rahulolu-uuringute läbiviimine
  • Protsesside kaardistamine ja väärtusloomeahela analüüsimine
  • Efektiivsuse ja kvaliteedikulude analüüsimine
  • Muutuste planeerimine ja strateegiad

Seminari eesmärk on tutvustada praktikas kasutatavaid muutuste juhtimise metoodikaid seostatuna pideva parendamisega. Pidev parendamine ja muutuste juhtimine on tänapäeva juhtimistegevuse põhimõtted, mis aitavad suurendada efektiivsust ja hoida kokku kvaliteediga seonduvaid kulusid. Halb kvaliteet tähendab alati tulude kaotamist, läbimõeldud tee kvaliteedi tagamiseks aitab kulusid ohjata. Antakse ülevaade võimalikest diagnostikavahenditest, analüüsimaks väärtusloomeprotsesse ning organisatsiooni arendamise väljakutseid. Seminari tulemusena oskavad juhid paremini kavandada ja ette valmistada muudatusi ettevõtte erinevatel tasanditel, sh meeskondade loomine, takistuste ületamine, motivaatorite loomine, kommunikatsioon, organisatsioonikultuuri muutmine.