See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon
Koolitus

LEAN-mõtteviis ja tehnikad teenindusorganisatsioonis

Lean-põhimõtted ja tehnikad on edukalt rakendatavad ka teeninduses, kaubanduses, kontoris ja teistes valdkondades. Kuna tootmis- ja teenindusorganisatsioonid on oma olemuselt erinevad, siis erineb mõneti ka lähenemisviis lean põhimõtete rakendamisele.

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud teenindusega seotud organisatsioonide juhid ja arendusjuhid, kes otsivad ideid oma organisatsiooni tulemuslikkuse suurendamiseks, sh kulude ja raiskamiste vähendamiseks.

Teemad ja sisu

  • Lean mõtteviis ja levinumad lean metoodikad – kuidas neid rakendada teeninduses ja kaubanduses
  • Teenindusorganisatsiooni “lean maja”
  • Väärtust lisavad ja väärtust mittelisavad tegevused
  • Teeninduses esinevate raiskamiste märkamine ja vähendamise
  • Millest alustada ja kuidas edu saavutada

Koolitaja

Jussi Onoper

Jussi on üle 20-aastase kogemusega koolitaja ja juhtimiskonsultant, kes on koolitanud nii era- ja avaliku sektori organisatsioone Eestis ja ka välisriikides. Samuti on Jussi hinnatud koolitaja ja moderaator, kes on välja töötanud ja läbi viinud paljusid koolitusprogramme ja arenguprogramme nii avalike kui orgnaisatsioonisiseste koolitustena.

MIks valida partneriks TJO Konsultatsioonid?

  • üle 20 aasta kogemusi koolituste ja nõustamisprojektide läbiviimisel;
  • üle 300 rahuloleva kliendi erinevatest tegevusvaldkondadest;
  • praktikutest koolitajad – programmi juhtivkoolitaja on üle 20-aastase tootmisjuhi kogemusega Lean-praktik;
  • aktiivne õppimine ning kogemuste vahetamine teiste osalejatega.

Tekkis küsimusi? Soovite tellida koolitust sobival ajal ja kohas? Võtke ühendust!

Seotud teenused