See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon

Klienditeeninduse süsteemi loomine

Üheks oluliseks võtmeteguriks klienditeeninduse taseme tõstmisel ja hoidmisel on kogu organisatsiooni hõlmav klienditeenindussüsteem, mis toimib ja mida pidevalt edasi arendatakse.

Kui soovite teada saada, kuidas oma organisatsioonis efektiivselt klienditeenindussüsteemi arendada ning juurutada, on meil hea meel Teid kutsuda 29. märtsil 2007 toimuvale koolitusele:

TULEMUSLIK KLIENDITEENINDUSSÜSTEEM

Sarnased artiklid

  • Saage tuttavaks: Ain Reinbusch – meie uus konsultant
    Loe lähemalt
  • In memoriam Liivo Põllup 25.07.1969–20.07.2019
    Loe lähemalt
  • UUS! Reflektsioonipäev lisaks esmatasandi juhtide koolitusele
    Loe lähemalt

Tunned huvi?