See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon

Klienditeeninduse süsteemi loomine

Üheks oluliseks võtmeteguriks klienditeeninduse taseme tõstmisel ja hoidmisel on kogu organisatsiooni hõlmav klienditeenindussüsteem, mis toimib ja mida pidevalt edasi arendatakse.

Kui soovite teada saada, kuidas oma organisatsioonis efektiivselt klienditeenindussüsteemi arendada ning juurutada, on meil hea meel Teid kutsuda 29. märtsil 2007 toimuvale koolitusele:

TULEMUSLIK KLIENDITEENINDUSSÜSTEEM

Sarnased artiklid

  • TJO Konsultatsioonid nüüd ka Facebook´is
    Loe lähemalt
  • Koolitus „ISO 50001-le vastav energiajuhtimissüsteem“ elektriaktsiisi soodustusest huvitatud ettevõtjaile
    Loe lähemalt
  • 25.04.2018 koolitusel saab ülevaate uuest TTO-standardist ISO 45001
    Loe lähemalt

Tunned huvi?