See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon

Klienditeeninduse süsteemi loomine

Üheks oluliseks võtmeteguriks klienditeeninduse taseme tõstmisel ja hoidmisel on kogu organisatsiooni hõlmav klienditeenindussüsteem, mis toimib ja mida pidevalt edasi arendatakse.

Kui soovite teada saada, kuidas oma organisatsioonis efektiivselt klienditeenindussüsteemi arendada ning juurutada, on meil hea meel Teid kutsuda 29. märtsil 2007 toimuvale koolitusele:

TULEMUSLIK KLIENDITEENINDUSSÜSTEEM

Sarnased artiklid

  • 25.04.2018 koolitusel saab ülevaate uuest TTO-standardist ISO 45001
    Loe lähemalt
  • ISO 45001 on nüüd eesti keeles
    Loe lähemalt
  • 2019 kevadhooaja koolituskalender
    Loe lähemalt

Tunned huvi?