See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon
Kindel tugi organisatsioonidele

JUHTIMISSÜSTEEM on organisatsiooni töökorraldus, mis aitab tagada püstitatud eesmärkide järjepideva saavutamise. See eeldab protsesside ja protseduurireeglite läbimõtlemist, kokkulepete saavutamist ja nendest kinnipidamist.

Juhtimissüsteem võib hõlmata erinevaid valdkondi: kvaliteedijuhtimine, keskkonnajuhtimine, töötervishoid ja -ohutus, infoturve, tootmisohje, tarneahel, varahaldus, talitluspidevus jne. Igal tegutseval organisatsioonil on oma juhtimissüsteem olemas, kuid iseküsimus on selle läbimõelduse, dokumenteerituse ja süsteemsuse aste.

Tihti võetakse aluseks mõne rahvusvahelise standardi nõuded (n.ö “ISO standardid”), millel põhinedes saab organisatsiooni sertifitseerida. Sertifikaat on aga usaldusväärsuse kinnitus, mis avab tihti “uksed” nii rahvusvahelistel  äriläbirääkimistel kui ka riigihangetel osalemiseks. Enamlevinud standardid on ISO 9001:2015 (kvaliteedijuhtimisüsteem) ja  ISO 14001:2015 (keskkonnajuhtimisüsteem), kuid on veel palju spetsiifilisi või valdkonnapõhiseid standardeid (vt nõustamisteenuste loetelu allpool).

Rahvusvahelistele nõuetele vastava juhtimissüsteemi väljaarendamine ei ole iseenesest keerukas, tuleb vaid saada aru nõuete sisust ning leida oma organisatsioonile sobilik lahendus. Julgeme end pidada standardiseeritud juhtimissüsteemide valdkonnas Eesti juhtivaks kompetensikeskuseks ning oleme valmis abistama nii standardiseeritud kui standardiseerimata juhtimissüsteemide arendamisel ja juurutamisel.

TJO Konsultatsioonid on enam kui 20 tegutsemisaasta jooksul nõustanud juhtimisüsteemide arendamise valdkonnas enam kui 500 organisatsiooni.

Altpoolt leiate loetelu meie nõustamisteenustest juhtimissüsteemide valdkonnas.