See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon
Koolitus

LEAN-mõtteviis ja tehnikad teenindus- ja müügiorganisatsioonis

Lean-põhimõtted ja tehnikad on edukalt rakendatavad ka teeninduses, kaubanduses, kontoris ja teistes valdkondades. Kuna tootmis- ja teenindusorganisatsioonid on oma olemuselt erinevad, siis erineb mõneti ka lähenemisviis lean põhimõtete rakendamisele.

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud teenindusega seotud organisatsioonide juhid ja arendusjuhid, kes otsivad ideid oma organisatsiooni tulemuslikkuse suurendamiseks, sh kulude ja raiskamiste vähendamiseks.

Koolituse eesmärkideks on:

  • anda ülevaade erinevatest praktikas kasutatavatest lean-põhimõtetest ja tööriistadest, mida saab edukalt rakendada teeninduses ja müügiorganisatsioonis;
  • teadvustada osalejatele lean-põhimõtete ja -tööriistade rakendamise kasulikkust;
  • seostada lean-tehnikaid osalejate igapäevatööga ja suunata neid oma tegevust analüüsima.

Teemad ja sisu

  • Lean mõtteviis ja levinumad lean metoodikad – kuidas neid rakendada teeninduses ja kaubanduses
  • Teenindusorganisatsiooni “lean maja” ja ülevaade selle erinevatest ehituskividest (kohaldatavatest lean metoodikatest)
  • Efektiivsuse suurendamine protsesside korrastamise abil
  • Töökohtadel tulemuste parendamine
  • Tehnoloogiapõhised parendused
  • Erineva kaaluga parenduste elluviimine ja parenduste süsteem
  • Väärtust lisavad ja väärtust mittelisavad tegevused
  • Teeninduses esinevate raiskamiste märkamine ja vähendamise
  • Millest alustada ja kuidas edu saavutada

Tulemused

Koolituse tulemusena on:

  • Osalejad saanud ülevaate lean-põhimõtetest ning nende rakendamisesst teeninduses ning müügiorganisatsoonis;
  • läbi arutatud teemad on seostatud osalejate igapäevase tegevusega;
  • läbi on arutatud võimalike parendustegevuste oodatavad tulemused.

Koolitaja

Jussi Onoper

Jussi on üle 25-aastase kogemusega koolitaja ja juhtimiskonsultant, kes on koolitanud nii era- ja avaliku sektori organisatsioone Eestis ja ka välisriikides. Samuti on Jussi hinnatud koolitaja ja moderaator, kes on välja töötanud ja läbi viinud paljusid koolitusprogramme ja arenguprogramme nii avalike kui orgnaisatsioonisiseste koolitustena. Jussi on läbinud erinevate ISO standardite juhtaudiitorite kursused, teiste seas ka ISO/IEC 27001 standardi osas.

MIks valida partneriks TJO Konsultatsioonid?

  • üle 20 aasta kogemusi koolituste ja nõustamisprojektide läbiviimisel;
  • üle 300 rahuloleva kliendi erinevatest tegevusvaldkondadest;
  • praktikutest koolitajad – programmi juhtivkoolitaja on üle 20-aastase tootmisjuhi kogemusega Lean-praktik;
  • aktiivne õppimine ning kogemuste vahetamine teiste osalejatega.

Tekkis küsimusi? Soovite tellida koolitust sobival ajal ja kohas? Võtke ühendust!

Seotud teenused