See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon
Koolitus

LEAN-mõtteviis ja tehnikad teenindusorganisatsioonis

Lean-põhimõtted ja tehnikad on edukalt rakendatavad ka teeninduses, kaubanduses, kontoris ja teistes valdkondades. Kuna tootmis- ja teenindusorganisatsioonid on oma olemuselt erinevad, siis erineb mõneti ka lähenemisviis lean põhimõtete rakendamisele.

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud teenindusega seotud organisatsioonide juhid ja arendusjuhid, kes otsivad ideid oma organisatsiooni tulemuslikkuse suurendamiseks, sh kulude ja raiskamiste vähendamiseks.

Teemad ja sisu

  • Lean mõtteviis ja levinumad lean metoodikad – kuidas neid rakendada teeninduses ja kaubanduses
  • Teenindusorganisatsiooni “lean maja”
  • Väärtust lisavad ja väärtust mittelisavad tegevused
  • Teeninduses esinevate raiskamiste märkamine ja vähendamise
  • Millest alustada ja kuidas edu saavutada

Koolitaja

Margus Tapupere

Margus aitab klientidel defineerida organisatsiooni arengut takistavad probleemid ja kitsaskohad, püstitada eesmärgid ning pakub sellst lähtuvalt välja sobiliku nõustamisprojekti või -programmi. Lisaks müügi- ja turundustööle osaleb Margus ka projektides audiitori, koolitaja või konsultandina.

Võtke ühendust ning leiame koos sobilikud lahendused!

MIks valida partneriks TJO Konsultatsioonid?

  • üle 20 aasta kogemusi koolituste ja nõustamisprojektide läbiviimisel;
  • üle 300 rahuloleva kliendi erinevatest tegevusvaldkondadest;
  • praktikutest koolitajad – programmi juhtivkoolitaja on üle 20-aastase tootmisjuhi kogemusega Lean-praktik;
  • aktiivne õppimine ning kogemuste vahetamine teiste osalejatega.

Tekkis küsimusi? Soovite tellida koolitust sobival ajal ja kohas? Võtke ühendust!

Seotud teenused