LEAN-mõtteviis ja tehnikad teenindusorganisatsioonis
Lean-põhimõtted ja tehnikad on edukalt rakendatavad ka teeninduses, kaubanduses, kontoris ja teistes valdkondades. Kuna tootmis- ja teenindusorganisatsioonid on oma olemuselt erinevad, siis erineb mõneti ka lähenemisviis lean põhimõtete rakendamisele.
Sihtgrupp
Koolitusele on oodatud teenindusega seotud organisatsioonide juhid ja arendusjuhid, kes otsivad ideid oma organisatsiooni tulemuslikkuse suurendamiseks, sh kulude ja raiskamiste vähendamiseks.
Teemad ja sisu
- Lean mõtteviis ja levinumad lean metoodikad – kuidas neid rakendada teeninduses ja kaubanduses
- Teenindusorganisatsiooni “lean maja”
- Väärtust lisavad ja väärtust mittelisavad tegevused
- Teeninduses esinevate raiskamiste m
ärkamine ja vähendamise
- Millest alustada ja kuidas edu saavutada