See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon
Koolitus

Tervikliku juhtimissüsteemi loomine

Kvaliteedijuhi rolliks on olla juhtkonnale sisuliseks partneriks organisatsiooni arendamisel. Eestis taandub kvaliteedijuhi roll kahjuks sageli formaalsele poolele – n.ö. „tööle dokumentidega“, et organisatsioon läbiks järjekordse auditi ei kaotaks sertifikaati kui olulist müügiargumenti. Kvaliteedijuhi arenguprogrammi seminarid pakuvad kvaliteedijuhtidele praktilist ja asjatundlikku tuge oma rolli efektiivsemaks täitmiseks.

Tüüpiline kvaliteedijuhtimissüsteem käsitleb standardis viidatud protsesse ja valdkondi. Elu on aga märksa mitmekesisem. Igas organisatsioonis on veel palju tegevusi, mis ISO 9001 vm standardi nõuetega otseselt ei haaku. Olgu selleks siis turundustegevused, raamatupidamine vm. Samas on organisatsiooni toimimise huvides oluline luua ühtne ja terviklik juhtimissüsteem, milles igal tegevusel on oma selge roll ja eesmärk.

Koolitus käsitleb ühtse tervikliku juhtimissüsteemi väljaarendamist, mis lõimiks erinevad valdkonnad ühtseks tervikuks, et tekiks sünergia ja saavutataks parimad tulemuse.

Sihtgrupp

Kvaliteedijuhi arenguprogrammi koolitused on mõeldud kvaliteedijuhtidele ning kvaliteedijuhi rolli täitvatele juhtidele ja spetsialistidele, kes soovivad arendada oma oskusi ja vilumust juhtimissüsteemi sisulisel hindamisel ning arendamisel.

Teemad

  • erinevate protsesside eesmärgid rollid organisatsioonis
  • kuidas erinevaid valdkondi juhtimissüsteemiga lõimida
    • strateegiline juhtimine
    • turundus ja kliendihaldus
    • personali hindamis- ja arendamissüsteem
    • klienditeenindusstandardid
    • raamatupidamine ja finantsplaneerimine
    • riskijuhtimine
  • standardites käsitletud valdkondade lõimimine (mida koos, mida eraldi)
  • kuidas kaasata süsteemi arendamisse teiste valdkondade juhid ja töötajad
  • kuidas jõuda tervikliku juhtimisega organisatsioonini

Osalemise info

Seminar on osa 7-päevasest Kvaliteedijuhi arenguprogrammist, mistõttu osalemine ainult sellel koolitusel eraldiseisvalt ei ole võimalik. Kui soovite tellida vastavasisulist koolitust oma organisatsiooni meeskonnale, võtke palun meiega ühendust!

Miks valida partneriks TJO Konsultatsioonid?

  • üle 20 aasta kogemusi koolituste ja nõustamisprojektide läbiviimisel;
  • üle 300 rahuloleva kliendi erinevatest tegevusvaldkondadest;
  • oleme kujunenud Eestis juhtimissüsteemide arendamise valdkonna kompetentsikeskuseks;
  • programmi juhtivkoolitaja on ühtlasi ka standardi ISO 9001:2015 tõlkija.

Toimumisaeg, -koht ja hind

Tekkis küsimusi? Soovite tellida koolitust sobival ajal ja kohas? Võtke ühendust!

Seotud teenused