See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon
Koolitus

Tulemuslikkuse ja kliendikesksuse suurendamine protsessijuhtimise kaudu

Seminar aitab osalejatel saada vastused järgmistele küsimustele:

  • Mida peab silmas pidama ettevõtte kulutuste vähendamiseks ja klientide rahulolu suurendamiseks?
  • Milline on äriprotsesside juhtimise roll ja seosed organisatsiooni juhtimissüsteemis?
  • Kuidas viia tulemuslikult läbi protsesside kaardistamist ja analüüsi?

Eesmärk

Seminari eesmärk on tutvustada praktikas kasutatavaid protsesside juhtimise metoodikaid.

Teemad

  • Protsessijuhtimise põhimõtted
  • Kliendikesksus protsesside arenduse alusena ja sellele vastavalt protsesside kohandamine
  • Protsesside kaardistamine ja väärtusloomeahela analüüsimine
  • “Osakonna anaüüsi” läbiviimine
  • Protsesside tõhususe ja tulemuslikkuse hindamine
  • Protsesside mõõtmine
  • Äriprotsesside struktureerimine, ümberkorraldamine ja juhtimine
  • Äriprotsesside juhtimissüsteemi juurutamine

Antakse ülevaade võimalikest diagnostikavahenditest, analüüsimaks väärtusloomeprotsesse ning organisatsiooni arendamise väljakutseid. Selgitatakse, kuidas protsesside korrastamise kaudu saavutada suuremat kliendikesksust ja tulemuslikkust. Seminari tulemusena oskavad juhid paremini kavandada ja ette valmistada protsesside analüüsimist ja ümbrekorraldamist organisatsiooni erinevatel tasanditel.

Miks valida partneriks TJO Konsultatsioonid?

  • üle 20 aasta kogemusi koolituste ja nõustamisprojektide läbiviimisel;
  • üle 300 rahuloleva kliendi erinevatest tegevusvaldkondadest;
  • praktikutest koolitajad;
  • aktiivne õppimine ning kogemuste vahetamine teiste juhtidega.

Tekkis küsimusi? Soovite tellida koolitust sobival ajal ja kohas? Võtke ühendust!

Seotud teenused