See veebileht kasutab küpsiseid (cookies).

Jätkades TJO Konsultatsioonide veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Tutvu meie andmekaitse põhimõtetega.

Peamise sisu sektsioon

Uus koolitus: lean põhimõtete rakendamine teeninduses

Lean-põhimõtted ja tehnikad on edukalt rakendatavad ka teeninduses, kaubanduses, kontoris ja teistes valdkondades. Kuna tootmis- ja teenindusorganisatsioonid on oma olemuselt erinevad, siis erineb mõneti ka lähenemisviis lean põhimõtete rakendamisele. Seetõttu korraldame 13. aprillil spetsiaalselt teenindusorganisatsioonidele suunatud koolituse: “lean põhimõtete rakendamine teeninduses“.

Koolitusele on oodatud teenindusega seotud organisatsioonide juhid ja arendusjuhid, kes otsivad ideid oma organisatsiooni tulemuslikkuse suurendamiseks, sh kulude ja raiskamiste vähendamiseks.

Täpsem info koolituse kohta ja registreerimine aadressil https://www.tjo.ee/koolitus/lean-motteviis-ja-tehnikad-teenindusorganisatsioonis/ või telefonil 665 9525.

Peatse kohtumiseni koolitusel!

Sarnased artiklid

  • Altkäemaksuvastase juhtimissüsteemi standard ISO 37001
    Loe lähemalt
  • TJO Konsultatsioonid nüüd ka Facebook´is
    Loe lähemalt
  • 25.04.2018 koolitusel saab ülevaate uuest TTO-standardist ISO 45001
    Loe lähemalt